Vacature Administratieve Reisspecialist

Algemeen

Functie: Administratieve Reisspecialist
Aantal uren: 20 – 40 uur
Startdatum: Zodra het jou uitkomt maar uiterlijk 1 september 2024
Standplaats: Ermelo

De ene dag waan je je tussen de Griekse eilanden, de andere dag aan de kust van Bella Italia. Bij Overtocht maak je werk van vakantie en help je – zoals onze naam al zegt – klanten met het boeken van hun overtocht. Door heel Europa. Om al die reizen waar te maken kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Hier lees je waarom je juist bij Overtocht.nl jouw administratieve skills in wil zetten. 

Dit ga je doen:

  • Klanten blij maken. Lekker recht door zee hè. 😉
  • Dit doe je door het adviseren over routes, het boeken van overtochten,
    factureren en het versturen van de tickets.
  • Hierbij heb je veel contact met klanten, maar ook met reisbureaus. Via
    mail, telefoon en WhatsApp. Zowel in het Nederlands als in het Engels. 

En dit kan je ook gaan doen:

  • Vind jij marketing/communicatie interessant? Een belangrijke
    neventaak is het onderhouden van onze marketingkanalen. Denk aan
    social media, het versturen van nieuwsbrieven, maar ook het schrijven
    van teksten voor onze website. In het najaar hebben wij het vaak iets rustiger waardoor we allerlei zaken oppakken die ons bedrijf weer een beetje mooier & beter maken.

Dit krijg je van ons:

  • Een Windows-laptop van de zaak die je ook privé mag gebruiken.
  • 25 verlofdagen op fulltime basis.
  • En een salaris van +/- 2.300 euro bruto bij een fulltime dienstverband. Je
    bouwt daarnaast pensioen op bij Pensioenfonds PGB en krijgt een
    kilometervergoeding van 0,21 cent per kilometer, ongeacht waar je woont. Ook betalen we een bijdrage aan de PAWW.

We vertellen je graag meer over onze goede secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Naast 8% vakantiegeld krijg je een vakantiebudget van 250 euro per jaar. Dit is het budget op fulltime basis. Bovendien krijg je de mogelijkheid om 5 extra verlofdagen bij te kopen. Dus, wat wordt jouw volgende bestemming?
  • Terug van vakantie en zin om bij te scholen? Ook dat is mogelijk. We
    staan open voor een relevante opleiding, cursus of training.
  • Op je verjaardag ben je vrij! Die moet je gewoon met vrienden en familie
    vieren. Blader je op dit moment al door je agenda en denk je: lekker dan,
    mijn verjaardag valt precies de komende twee jaar in het weekend?
    Geen paniek. Dan krijg je die extra vrije dag ook, bovenop je vaste
    verlofdagen. Verjaardagscadeautje. 😉
  • Bij het halen van de maandelijkse doelen een bonus die bijna gelijk is aan een 13e maand. Deze ontvang je ieder jaar, of verspreid per maand. Wat jij wil! 
  • Leuke personeelsuitjes. Als in, op kosten van de baas een weekend weg
    met je collega’s (zet 17 t/m 20 oktober maar alvast in je agenda), strikes gooien op de bowlingbaan of uit eten. Iets
    anders kan natuurlijk ook. Ideeën zijn welkom!

Maar dit is misschien wel het allerbelangrijkste:

  • Werken op een goed bereikbaar kantoor in een klein, hecht team dat
    alles van elkaar weet. Oké, bijna alles. We kletsen in ieder geval graag bij.
  • We zijn flexibel als het gaat om de combinatie tussen werk en privé. Ook
    met werken op kantoor of thuis.
  • Dagelijks gezamenlijk lunchen met de mogelijkheid een vers belegd broodje van de catering te bemachtigen. Overtocht.nl neemt 65% voor haar rekening. 
  • Echte waardering voor je werk, omdat je mensen verder helpt. Dat
    horen we al terug vanuit klantgesprekken, maar lezen dit ook online bij
    beoordelingen. Dat geeft pas voldoening.
  • Je hebt veel klantcontact en je bent veel aan het regelen.
  • Werkzaamheden die relevant zijn voor je persoonlijke ontwikkeling.

Ik hoor je denken: er moet een addertje onder het gras zitten.
En jawel, komt ‘ie:

  • Ons team is klein, waardoor je binnen het bedrijf niet snel
    doorgroeit naar een andere functie. We bieden wél
    opleidingsbudget aan voor je eigen ontwikkeling. En daarnaast kun
    je goede werkervaring bij ons opdoen. Maar een echte
    ‘carrièretijger’ – met ambities CEO bij een groot bedrijf te worden –
    moet je niet zijn.
  • Het is dus echt wel veel mailen en ook bellen. Je moet de telefoon
    wel (op) durven pakken.
  • Ons team bestaat uit vier vrouwen + Chris. En nee, Chris is zeker niet het addertje onder het gras. Maar ondanks dat we met vier vrouwen zijn, zijn we een vrij rustig team. Om dat te compenseren zouden we best wat meer ‘herriedeferry’ kunnen gebruiken ;-).

Onze ideale collega is:

  • Een sociale multi-tasker die het leuk vindt om klantcontact te
    hebben en administratieve werkzaamheden te verrichten.
  • Goed in de Nederlandse en Engelse taal.
  • Enigszins competitief: we zouden graag de 4,7 van de 5 sterren op Google behouden óf zelfs verhogen.
  • Ook niet geheel onbelangrijk: gek op reizen. Met bijbehorende
    topografische kennis van Europa.
  • En oja, daarnaast smullen we van wilde weekendverhalen op maandag. Stond jij op een leuk feestje, ben je een weekend weggeweest of staat er iets anders op de planning? Details, please! Hoe gekker, hoe beter. 
  • Ook vinden we het belangrijk dat we een collega aan het team toevoegen die voor langere tijd met ons in zee wil.  

Over Overtocht.nl

Overtocht.nl is dé ferry specialist van Nederland en biedt meer dan
900 routes binnen Europa aan. Al ruim 20 jaar geven wij klanten graag
onafhankelijk advies, persoonlijke service en antwoord op al hun
vragen.

Klinkt dit ‘ferry’ good?

Dan drinken we graag een kopje koffie, thee of fris met jou om kennis te maken. Stuur een berichtje of bel ons.

Fabienne Schreur, Teamleider, op 06-10104491 of mail naar f.schreur@overtocht.nl

Chris Mulder, eigenaar, op 06-51532249 of mail naar c.mulder@overtocht.nl.

Een uitgebreide motivatiebrief of cv is niet nodig. 

Wie weet spreken we elkaar snel!